BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

2 Şubat 2011 Çarşamba

BU YAZI GÜN ARKADAŞLARIMA İTAFEN YAZILMIŞTIR…

Aslında onlara gün arkadaşı denmez ya gece arkadaşları ya da stres savar dostlar demek lazım.Bu muhabbet baydımı bilmiyorum ama İstanbul’u özlememde onların da payı var biz son iki yıldır yakın akraba ve arkadaş çevremizden yaşıt olduğumuz bir grupla gün (gece)yapıyorduk.Önceleri sadece bayanlar arası bu buluşmalara sonradan eşlerde dahil oldu.Zaten ikisi benim emmim(amca) kızı,biri kardeşimin hanımı,biri yakın akraba ,diğeri,uzaktan hısım memleketli,bide onun sevgili komşusu bu frekansları tutan hafif uçuk ,ben dahil 7 hanım eşlerini de alıp üç hafta da bir şık şıkıdım süslenerek ve birer çeşit daha önceden kararlaştırdığımız pasta ,börek,tatlı,kısır vs… ikramlıkları da beylerin eline tutuşturup, kimseye satamasak çocukları da peşimize takıp akşam saat dokuz dokuz buçuk suları sırada kim varsa onun evine arzı endam ederdik.
Önce çocuklar yedirilir ve uyutulur biri hariç J çünkü o minik bey sanki uyuduğun da bütün muhabbeti kaçırmanın derdine düşmüş gibi gözlerini kömür kömür açar ve annesinin büüütün çabalarına rağmen uyumaz küçük tati (nick name).Bebek telsizleri de takılarak tüm güvenlik önlemleri alınır. Sonra özenle hazırlanmış ama ev sahibine de çok yük olmamış masaya oturulur çaylar herkesin hangi bardakta içmeyi sevdiği bilindiğinden kimi porselene kimi ince belliye doldurulur ve muhabbetin demine varılır… Saatler geçer o sofradan bişey kalkmaz aksine eklenilir. tıstımbıl olunmuştur ama cips nedense o kadar el emeği yiyeceğin peşine yinede hürmet görür.
Erkekler bu arada 101 masasında ve mutlaka başka odadadırlar ki biz rahat rahat onları çekiştirebilelim.
Saat gece yarısını çoktan geçmiştir ve bizim baştaki kokoş hallerimiz ve pür makyajlarımız da bizden geçmiştir artık beli lastikli eşofmanlar giyilir ve sandalyelerin tepesinden yere inilir koca bir meyve tepsisi ortaya konulur ve muhabbete devam edilir. Muhabbet ki  her konudan olabilir 10 dk. önce çocuklardan bahsederken bi bakmışsınız siyaset ,bi bakmışsınız kadın erkek ilişkileri,sanat,edebiyat,  her şey konuşulur  ama biliriz ki orada konuşulan orada kalır.Ayrıca biliriz ki birimizin bir hatası ya da eleştirilmesi gereken bir durumu varsa  (onun iyiliği için)onu kırmadan ama açık açık söylenir herhangi bir iğneleme ya da laf sokuşturma olmaz olamaz işte bu çoğu arkadaş grubunun yapamadığını fark ettiğim bir özellik bunun kıymetini bilmem gerektiğini daha iyi anlıyorum buralar da.Birbirimizin verdiği tavsiyeleri de pür dikkat dinleriz çünkü herkes bir başkasından bir şeyler öğrenebilir bunu da biliriz
Sabaha yaklaşıldığında artık o kadar çay,kahve bilumum kafein yüklemesinden sonra zihinler sanki daha da açılmış mı olur bilmem yoksa uykusuzluk sarhoşluk mu yapar, espriler o kadar iyidir ve  peş peşe gelir ki kahkahalar sabahın sessizliğini bozar…
Ayrılık vakti gelince gün ağarmıştır çoktan bir sonraki buluşma için hangi mamaları yapacağız o kararlaştırılır,çocuklar paketlenir komşular rahatsız edilmemeye çalışılır ama kikirdemeler durdurulamaz bir şekilde evlere dönülür
İşte hayatın o kadar koşuşturması içerisinde ev,iş,çocuk telaşı arasında stres savar dostlarla görüşülmüş önümüzdeki günler için bol bol kahkaha depolanmıştır…
PS: Şimdi ne dalga geçecekler benimle iyi malzeme verdim ellerine …Neyse bahara ordayım beni bekleyin anacığım artık şehirler arası yaparız günümüzü upps gecemizi…
NİLERK


5 yorum:

cananoguz1978 dedi ki...

Geri döneceğini hissetmeye baladım nedense hayır olsun:)))

adiloş dedi ki...

yaw hakketten çok özledik biz de o geceleri şimdilerde buluşamaz olduk sensizlik içimize sinmediğinden olsa gerek ya da sen bizi topluyor da olabilirsin tabi ikisi de mümkün gecen senedenn bu yana ben gün kavramını unuttum ama özledim valla malum nida askerdeyken buluşuyormuydunuz bilmem ama bu aralar biz hhiç bir araya gelemez olduk canlar sizi de özledim hadi hep beraber GELİN BİZE ...

NİLMOON dedi ki...

merhabalar..
blogunuzu nagişin blogundan keşfettim..nasılsınız..tam istediğim gibi "gün" muhabbeti:((( keşke bizler de yapabilsek fırsat bulup..izmire en son aralık ayında gittim ve çok zor koptum,harikaydı yine..şanslısınız çok şık ve kültürel bi şehirdesiniz..
sevgiler..bana da beklerim:))

nilerk dedi ki...

canancığım İstanbul işi zor evi büyük ihtimal sarıyor eşim
adiloş:inşallah en kısa zamanda tekrarlarız....
nilmoon:hoşgeldin sefa geldin her zaman beklerim

Adsız dedi ki...

Canım benim ancak bu kadar güzel bi dile anlatılırdı yaşananlar emeğine sağlık...bıraktığımız lezzette devam edebilmek dileğiyle..elf

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...