BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

11 Şubat 2011 Cuma

EYMEN PAŞAM SEN BİZİ MUTLU ETTİN ALLAH DA SENİ ETSİN

Selam herkese,
Takip ettiğim bloglardan biri olan sevgili eymen paşam oğlumun 3. sınıf da olduğunu ve bu sene iki kere öğretmen değişikliği yapacağımız için ne kadar üzgün olduğumuzu öğrenmiş ve kendisi de üçüncü sınıfları okuttuğu için çok ilgilenmişti bize tam da tatile çıkacakken o koşuşturmanın arasında kendi öğrencileri için hazırlamış olduğu tatil alıştırmalarından gönderdi.Paket benim evden çıkamam yüzünden ancak bu sabah elime geçti.Biz sadece alıştırmaları beklerken  özenle hazırlanmış paketlerden üç meleğime ve bana da hediyeler çıktı.Bizdeki mutluluğu sabah görecektiniz.Oğlum kendi elleriyle hazırlamış olduğu rengarenk alıştırma sayfalarını görünce çok şaşırdı çünkü onun öğretmeni bir kitaptan siyah beyaz ve çok da özensiz çektiği fotokopileri vermişti ona Eymen paşam bütün öğrencileri için kendi eliyle rengarenk ve çok sevimli stikerlar yapıştırarak tatil çalışma sayfaları hazırlamış eşim bile şok oldu Allah her öğrenciye Eymen Paşam gibi öğretmenler nasip etsin ....



NİLERK

3 yorum:

Adsız dedi ki...

amiiiiinnnn diyorum başlığına :))keşke tatil başında ulaştırabilseydi kargocular büyük paşa tatilde yapabilseydi..sevinmenize sevindim bende :) benim kuzucuklarımda renkli çalışmaları seviyorlar fotokopi vereceğim zaman bile mutlaka boyayabilecekleri bikaç resim çiziyorum soruların arasına ki çalışmaları bitince boyasınlar diye..keşke vaktim olsaydı da daha başka şeyler de hazırlayabilseydim...sevgiler

adiloş dedi ki...

gerçekten türkiye böyle öğretmenlerle gerçekten layık olduğu noktaya ulaşabilir...

Adsız dedi ki...

ay o pembe taç tam berroşluk :))ben çocukların tepkilerini merak ettim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...