BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

23 Şubat 2011 Çarşamba

MACARON AŞKINA....

Yıllar önce şimdi tam yerini hatırlayamadığım ama Baltalimanına giderken oralarda bir yerde yine adını hatırlamak için kafamı duvarlara vurduğum bir pastahane de tanıştım zati alileriyle üstte incecik çıtır bir tabaka içe doğru yumuşayan en ortada da akışkan bir hal alan kıvam ama kesinlikle marş mellov gibi değil...
Sonra nerde yediysem o aynı lezzeti alamadım...evde denemeye de cesaret edemedim şimdilerde popiletesi baya arttı.En çok fıstıklı franboazlı ve kahveliyi yani sanırım hepsini seviyorum.Bir de Cart dore evde yapabilmemiz için çıkarmış en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum.Deneyen varsa bilgi verirse sevinirim... NİLERK

2 yorum:

mine dedi ki...

amanın fotoları bile yeter

adiloş dedi ki...

çok güzel gözüküyorlar yeme de yanında yat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...