BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

4 Şubat 2011 Cuma

NE PİŞİRDİM/ KREMA DOLGULU MİLFÖY

 Bu yapması çok kolay tatlının tarifini bana yorum bırakan arkadaşlar istediği için yazıyorum...
Milföyleri ben düz olarak  üçe kestim ama ikiye kesilince daha güzel olucak sanırım
Yağlı kağıt üstünde 20 dk. 180 derecede pişirdim
Fırından çıkınca soğuyuncaya kadar bekledim ve bıçakla eninden şerit halinde kestim tamamı birbirinden ayrılsa da sorun olmuyor krema onu tutuyor.
Sonra içine yaş pastanın içi için hazırladığım beyaz vanilyalı muhallebiden doldurdum.
Muhallebi:
1 paket margarin
1 paket süt (1000 ml.)
4 kaşık un
4 kaşık şeker
2 paket vanilya (dr.outker in minik şişelerdeki vaniya esansıda çok güzel oluyor)
Önce yağı eritip unu güzelce kavuruyorsun yavaş yavaş sütü ekleyip topaklandırmıyorsun
Sonra tüm malzemeyi boza kıvamına gelinceye kadar karıştırarak pişiriyorsun
Üstlerine süsgeç ile pudra şekeri serpiştiriyorum son olarakta benim buzlukta olan vişnelerden birer tane koyuyorum üstlerine
PS:muhallebi yapmakla uğraşmak istemesseniz yine dr.outkerin dolgu kreması da hem pratik hem hafif acil misafirler de çok işe yarıyor ve eşim gibi krem şanti sevmeyenlerede çözüm oluyor...


nilerk

6 yorum:

Nil dedi ki...

tariflerin tam benlik. tşk ederim

zeynep dedi ki...

Nefis görünüyor en yakın zamanda deneyeceğim:))Teşekkürler canım sevgiler..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

merhaba
iade-i ziyaretimdir
güzel paylaşımlarda buluşmak üzere...
sevgiyle...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

ama oluymuu bu bize yapılıymıı cok güzel görünüyor valla ellerine sgalık canmmm

nilerk dedi ki...

küçük mucizem
zeynep
pembe esinti güzel yorumlarınıza teşekkürler
aynurcum her zaman beklerim...

Adsız dedi ki...

tatlına dibim düşmüş bakarken yorum geldi senden cok teşekkür ederim :)denemeli bu tatlıyı ellerine sağlık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...