BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

4 Mayıs 2012 Cuma

ALA LÜTFEN BİRAZ DAHA GAYRET !!!

Selam Canlar,


Dün Bodrum 31 dereceyi gördü mayıs da böyle ise temmuz-ağustosu düşünemiyorum bile Allah yardımcımız olsun.Bizim sahilde kahvaltılara da artık ekime kadar ara veririz, belki annem mayıs 20 den sonra ziyarete gelecek onun için çıkarız ama ortam iyice bozuldu uzak durmak lazım dimi ?


Uzun yıllar tekstil sektöründe çalışmış biri olarak blogger olmadan öncede bir çok firmaya tasarımları konusunda ne kadar yetersiz olduklarını mail atıp tepkimi göstermiştim.Ala çıktığında çok sevinip hiç düşünmeden yıllık abone olanlardanım .Hatırlarsanız ilk sayılar elime ulaştığında heyecanımı  burada anlatmış ilk üç sayıdan ne kadar memnum olduğumdan bahsetmiştim.


Ancak aylar ilerledikçe zamanla düzelir diye umduğum şeylerin tekerrürü beni üzmeye başladı.


Mesela kombinlerini paylaşan tesettürlü arkadaşlarımızın gerçekten özenli ve dikkat edilerek seçilmesini istiyorum .Çünkü o kombinler dergi okuyucularına yeni fikirler vermeli yoksa her yerde görebileceğiniz şeyler ya da vücut tipine uygun giyilmemiş göze batan ürünler olmamalı .


Bir de Ala kombinasyon ve Mualla alışverişte sayfaları var ki onlar gerçekten beni sinirlendiriyor.Çok ünlü ve pahalı markaların ürünleri İnternet den seçiliyor ve dergiye ekleniyor.O markaların çoğu Türkiye de yok ya da bir -iki yerde var yani çoğu okuyucu bakıp sadece iç geçirebilir.Tamam fikir vermesi açısından konulsun ama ulaşılabilecek markaların güzel ve bize uygun ürünleri  bence mağazalarında didik didik edilmeli bizim ile paylaşılmalı.Yani biraz daha uğraşılmalı...


Özellikle son gelinlik dosyası bence çok kötü idi.Tasarımlar şıklık dan ve modernlikten çok uzak, okuyucuya hiçbir fikir vermiyordu.


Bir de önemli olan bir nokta var ki benim çevremde kocası,ailesi ya da işi ,izin vermediğinden örtünemeyen çok arkadaşım var onlarda ben tesettür kıyafetiyim diye bas bas bağırmayan ama tesettür kurallarına uygun giysilere ihtiyaç duyuyorlar, nasıl ki bizim illa fiyonklu ,boncuklu,fırfırlı kıyafetler giymemiz gerekmiyor ise.İşte zor olan  bunlara çözüm örnekleri sunabilmek.


Bir de aşırı makyajlı fotoğraflar var ki ben açık arkadaşlara açıklama yapmaktan bıktım .Moda çekimi olduğunu zaten fotoğraflardakilerin de manken olduğunu normal de tabi ki hiçbir tesettürlü bayanın bu kadar aşırı makyaj yapmayacağını söylemekten dilimde tüy bitti .Demek ki bu konuda özen istiyor.


Bunun yanında röportajlar çok başarılı söylemeden geçemeyeceğim .Makaleler ve diyet sayfaları da. Tabi bunlar benim naçizane düşüncelerim sizden de yorum alalım Ala okuyan arkadaşlar bakalım böyle düşünen yalnız ben miyim ?


NİL-ERK 









12 yorum:

Ozge nin Renkleri (ozgedesign) dedi ki...

canım çok güzel özetlemişsin özellikle marka konusunda sana katılıyorum bakıp iç geçiriyorsun fakat ne ulaşabileceğin bir mağaza var nede bütçe. Sonrada düşünüyorsun acaba bu dergi her kesime mi hitap ediyor ? Sanmıyorum ben almayı o yüzden bıraktım... çünkü bana güzel fikirler vermiyor ne biliyim pahalı olmayan markalarında gayet güzel kıyafetleri var mesela bir kotondan uyarlamalar lcw'de bile çok şaşırtıcı ve güzel modeller çıkabiliyor gerçekten ala ekibinin bu konuda araştırma yapmadığına inanıyorum.

Sudalgasi dedi ki...

merhaba ben de fikirlerine katılıyorum her sayı aynı gibi gelmeye başladı artık almıyorum biraz toparlasınlar diye bekliyorum...

bedia dedi ki...

Katılıyorum yazıları seviyorum ama onun dısında pek beğenmiyorum gelinlikler berbat kim giyer onları yaa.eskiden ala caddede güzel kombinize oluyordu şimdi oda yok üstelik bı eşarp gösteriyor 700tl imkanı olan bile almaz günah diye israf ona vereceğine yarısını ihtiyacı olana verirsin.kısacası yazılar güzel gerisi berbat...

elifini dedi ki...

ben de ilk sayılarını heycanla ilk dağıtıldığı gün alanlardanım ama dört beş sayıdan sonra elim gitmemeye başladı nedenlerinden bir tanesi dediğin gibi ulaşabilir markaları koymamaları ve belirli tesettür modelleri göstermeleri oysa ki ne kadar sevinmiştim bize yönelik dergi diye...

Unknown dedi ki...

Canım senin ala ile çalışmanı çok isterdim senin fikirlerinden yaralanmalılar bence.Seninle çoğu konuda aynı fikirdeyim.

nilerk dedi ki...

tasarımın renkleri: teşekkür ederim. Çok haklısın kotton,mango,zara bunlar çok güzel trendleri takip ediyor ve abartıya kaçmadan şık olabilecek ürünler sunuyorlar müşterilerine .Hatta o bahsettiğim firmalara atılmış maillerde tasarım yapmakla uğraşmayın bu firmaların kol ve etek boylarını uzatın diye de ciddi ciddi çıkıştım adamlara :))

nilerk dedi ki...

su dalgası : eminim bir çok arkadaş aynı şeyi yapıyor

elifini: zaten yok sattı o zamanlar şimdi her yerde görüyorum haklısın yani :)

nilerk dedi ki...

bedia: umarım sesimizi duyarlar da yakın zamanda toparlarlar kendilerini

can-an : yorumuna teşekkürler :) bakalım yazının linkini onlara da mail attım ilgilenecekler mi çok merak ediyorum :)

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

hiç almadım o dergiyi.merakta etmedim.
o kadar kadın dergisi arasından adam gibi bir şey yok. hepsi süper zengin hanımlarımıza hitap ediyor.
bunca kadın dergisi arasından okunmaya değer bir dergi yokken ilk oluşum bir tesettür dergisinden hiç bir beklentim yoktu.o derginin alasını :) bloglardan öğreniyoruz bence:)

nnn dedi ki...

tamamen katılıyorum arkadaşım. Bir de tesettürrün anlamı, amacıyla ilgili yazılar istiyoruz. ben açık bir yakınıma gösterdim ve bana dedi ki : "ben niçin tesettürlü giyiniyorsunuz, buna bir cevap aradım bulamadım" dedi. pek çok tesettürlü bile tesettürün ruhuna hakim değil ne yazık ki. derginin bu ruhu beslemesi lazım bence.

nilerk dedi ki...

nabrut: haklısın bloglar kişiye özel çözümler bile sunabiliyorlar

nnn: ilk aylarda örtünmek güzeldir diye bir proje geliştirmişlerdi hatta benim de bir yazım yayınlanmıştı bence çok faydalıydı .Mesela örtülülerin yaşadığı sorunlar hakkında da proje yapabilirler diye düşünüyorum...

özlem dedi ki...

Tam olarak aklımdan geçenleri yazmışsın; bende tesettürlü olmayıp kapalı giyinenlerdenim. Şal ve ceketten başka birşey yok dergide hem de ne fiyatlarla. Yazık ediyorlar dergiye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...