BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

10 Mayıs 2012 Perşembe

SÜPER MANTI BIÇAĞI :)

Selam Canlar nasılsınız ?


Ben şükür iyiyim şu sıralar kafamı karıştıran bir ikilem yaşıyorum .Bu kadar yoğun koşuşturmaca acaba kendime yaptığım bir haksızlık mı ? Yoksa buna üzülmeyip işleyen demir ışıldar Ata sözünü kendime düstur mu edinmeliyim? Evet bu düşünceler arası gidip geliyorum .Çünkü şunu fark ettim ki çoğu ev hanımı daha kahvaltı sofrasında çayını yudumlarken ,ben ev işi yapmış,çamaşır asmış,yemek yapmış oluyorum .Hatta dün sabah kimse uyanmadan halı sildim .Neyse bu konu daha çok uzar :) 


Şimdi gelelim pazar akşamı kocayı hava alanından almadan toplam 1 saat de yapılmış mantının hikayesine


 Bu sefer tamamen ananem den gelen esmer unu kullandım hamuru ve içini sabahtan hazırlamış dinlenmeye bırakmıştım.Daha nazik bir hamur oldu ,açması ve kapatması biraz daha özen istedi .Ama daha sağlıklı oluşu içimi rahatlattı... 
Ben mantı yaparken en çok kesmesinden üşeniyordum ,açmak ve kapatmak kesmeye göre daha kolay geliyordu.Şükür ki annem bana İstanbul dan bu süper mantı kesme bıçağını aldı.Merdane gibi bir şey,üzerinde rulo sıra sıra bıçaklar var hem enine ve boyuna birer seferde kestiğinizde tam eşit karelere sahip oluyorsunuz...


Nasıl ama dediğim gibi süper dimi...


NİL-ERK





15 yorum:

Seyyah dedi ki...

isleyen demir isildar, canim. Sen devam et bence erkenden islerini bitirmeye. :-)

Cici Butik dedi ki...

vauuv diyorum bıçağa değil, size. Maşallah. Ama bu bıçaktan da kısa zamanda edinmeliyim bir tane. Bir de çok merak ettim günde kaç saat uyuyorsunuz?

nilerk dedi ki...

seyyah: Canım zaten başka seçeneğim yok .Ya sosyal hayatımdan vazgeçeceğim ev ,yemek ve çocuk işlerini yetiştirebilmek için ya da böyle hızlı çekim yaşayacağım :))

adiloş dedi ki...

Abla ben şunun farkına vardım kendi hayatımda beni yoran koşturmaca değil olumsuzluklar yaşadıklarıma pozitif bakabildiğim sürece yaptıklarımla mutlu olduğum sürece yorgunluk olmuyor ne kadar çok şikayet edersem hayatımdan o kadar çok bitkin hissediyorum kendime bence sen nasıl mutlu olduğuna karar ver koşturarak mı boş durararak mı şikayet ederek mi memnun olarak mı ondan sornası zaten hallolacaktır.Ha bu arada herkes kendi hayatına göre yoğunluklar yaşıyor tabi kendi tercihlerine ve kapasitesine göre kimi insan kapasitesine dur diyebilirke kimi kendini aşmayı seviyor bence sen kendini aşmayı sevenlerdensin ve bilirim ki sen kendin için yapıyorsun yaptıklarını başkalarına gösteriş için değil Rabbim yardımcın olsun güç kuvvet versin Işıldamaya devammmm

kış güneşi dedi ki...

şimdi gençsin koştur bakalım herşeye yarın sacı başı yolarsın mantı bıçağı işe yarıyorsa bende alayım pratik galiba

nilerk dedi ki...

bizim ev : teşekkürler.mantı bıçağı gerçekten işe yarıyor tavsiye ederim

adiloş: güzeeeel yorumun için teşekkür ederim canım

nilerk dedi ki...

kardelen sezgin : yarıyor yarıyor tavsiye ederim :)) ilk yorumun bloğuma yanılmıyorsam her zaman beklerim :)

tubitos dedi ki...

harika bişeymiş yaa..annem de eskiden çok yapardı mantı, şimdi ev mantısı yapan bir yerden alıyoruz hep :)))

emoş dedi ki...

mantı süper görünüyor arkadaşım bende sana ödül verdim.bana uğrarsan sevinirim.

Adsız dedi ki...

merhaba kisa bir süre önce tesadüfen rastladim size o gün bugündür de takipcinizim bende bazen bu soruyu sorarim kendime isi gücü birakip evde bebislerimimi büyütsem diye 4 yaslarinda ücüz bebeklerim var haftanin 3 günü ögleye kadar calisiyorum ev isleri kermesler kres etkinlikleri alisveris doktor terminleri vs vs artik sunu iyice kabullendim bu bir dönem deil benim benim hayatim böyleeee sürüp gidecek 3 gün önce güya bahar temizligi yapmistim bebislerim mide giribi olmus üsküfra ishal berbat bi hastalik bugece nöbetteyim bir yandanda yarinin pilanlarini yapiyorum ilk nerden baslasam halilardanmi kapilardanmi yikanip kurutulacak camasirlardanmi kermese yapacagim pastadanmi :( bu birazda kisiyle alakali eger yarim saat otursam hemen düsünmeye basliyorum acaba ne yapsamda bu boslugu degerlendirsem kiyma cikarip dolmami yapsam yada bahcenin otunumu temizlesem ne kadar istesemde ben yasantimi kolaylastiramiyorum her gece yorgun bitik bir durumda kafami yastiga koyunca sükrediyorum rabbim cok sükür bu gücü sagligi bana verdigin icin evlatlarima evime yetebildigim icin derdemez küttt gidiyorum sabah ola hayrola :)) RABBIM YAR VE YARDIMCINIZ OLSUN

nilerk dedi ki...

Tubitoş: evet ben de ne zamandır istiyordum annem sağ olsun bulmuş almış benim için:)

emoş: teşekkürler bakiiim hemen :)

nilerk dedi ki...

Adsız: keşke adını yazsaydın ben bütün bana yorum bırakanları hatırlamak ve her yorumunda onunla özel olarak ilgilenmek istiyorum.Her zaman beklerim sayfama :) .Üçüz çocuk en zoru rabbim sana en zorunu ve en güzelini nasip etmiş.Demek ki dağına göre kış vermiş anladığım kadarı ile Allah yardımcın olsun.Ben tek çocukla eve ayrı çocuğa ayrı yardımcı tutanlar tanıyorum sen bir de çalışıyorsun üstelik tam anneler günü yaklaşmışken benden sana kocaman ALKIŞLAR :))

Adsız dedi ki...

ben gemlikteyim bu bıcagı burda satan yer bılıyomusunuz cok aradım ama bulamadım.....

Adsız dedi ki...

Ya super bisey ben ariyor buliyorum istanbulda aramadigim(yani bakirkoyde)yer kslmadi hatta sordugumda bana gulduler oyle bicakmi var diye nerden aldimiz bana nir zahmet soyleyin ben avrupada yasiyorum

nilerk dedi ki...

Adsız arkadaşlar : merhaba annem bu bıçağı eminönünden almış ama tam yerini bilmiyorum ama oraya gidince sorsanız söylerler sanırım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...