BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

15 Mayıs 2012 Salı

SON ZAMANLARDA BİZ BİLMEM KAÇ :))

Ara verince böyle oluyor anlatacak çok şey, paylaşılacak çok fotoğraf birikiyor.


Hadi fotoğraflarla anlatım yapalım...


 İşte son post da bahsettiğim teyzoşumdan gelen sürprizim .Ben bir erik canavarı olarak Mersin de yaşayan ve benden sadece beş yaş büyük olan teyzem iki senedir bu güzelliği yapıyor bana .Tabi eniştemin katkısını söylemeden geçemeyeceğim bahçesinden kendi elleri ile toplayıp bana kargolamışlar .HARİKASINIZZZZZZ.... 
 Bir çocuğu mutlu etmek bazen o kadar kolay ki .İşte benim mavişim okulunda bir arkadaşında görmüş bu kalemleri adını da bilmiyor kırtasiyeye gittik tarif tarif sonunda istediği kalemleri bulduk .Gece uykusundan uyanıp yanıma geldi ve yarın alıyoruz kalemleri dimi anne dedi.Nasıl hayır dersin.Bu arada ben çocuğun öğretmeni PDR sorumlusu görüşmeler görüşmeler yaparken, kaç gündür anaokuluna mı devam ettirelim yoksa birinci sınıfa mı kaydettirelim araştırmaları yaparken, sevgili babamız abisinin kayıt yenileme işlemleri sırasında onu da bana hiç sormadan birinci sınıfa kaydettirmiş .Neyse bu önemli bir konu ayrıca post yazmak lazım ....
 Anneler günü buluşmamız kızlarla.Yeliz'lerin serasında taze taze toplanan ürünlerle yapılan salatanın lezzeti mükemmeldi....

 Mavişim anneler günü için yaptığı boyamalar.Yerim ben o elinin izini :))


Bunlarda son aldığım mutfak malzemelerim .Zar şeklinde ki tuzluğu Gamzem ile beraber elimize ilk aldığımızda acaba üçüncüye ne koyacağız diye bir düşünüşümüz vardı görmeliydiniz.Tam Türk kadını komedisi oldu .Gamzecim ben üçüncüye de tuz koyacağım sık sık doldurmak zorunda kalmamak için :)) tavsiye ederim şekercim :))


Şimdilik bu kadar bugün B-Fit bayanları ile güne başlıyorum :) İlginç bir ekip bakalım nasıl geçecek ...


NİL-ERK





6 yorum:

adiloş dedi ki...

Öncelikle erik süprizimiz bizim için de süper oldu ma aile erik ziyafeti çektik resmen Allah sebep olan herkesten razı olsun mavişin yani Asımım maşallah birinci sınıfı kaldırabilecek yapıda bence meraklanma zaten yeni kanuna göre mecburen gitmek durumunda bildiğim kadarıyla ayrıcana mutfak eşyalarında süper seni güzel gülücüklerini resimlerde bile olsa görmek bu kadar mesafeye rağmen içimizi ısıtıyor mutlu huzurlu olduğunu bilmek çok iç rahatlatıcı çünkü sen buna değersin.
Sevgilerimle

zeynep dedi ki...

ah bnmde öyle ablam olsa diyesim geldi bi an :)
kasa kasa erik gönderse ahhh
canım çekti valla
bu arada bloğunu tesadüfen keşfettim gezdim ve çok içten sıcacık bi blog olduğnu gördüm hemen izlemeye aldım
takipteyim artık
bende bloğuma beklerim sevgilerimle..

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

tuzluklara bayıldım :)

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

Güzel koşturmalar yorucu ama güzel=))

nilerk dedi ki...

Adiloş: canım güzel yorumların için teşekkürler .Bu arada hasta olmuşsun duydum şimdi eminim maç seğrediyorsundur ama bitmesini beklersem geç olur arıyorum şimdi :)

zeynep: sanırım sen de benim gibi erik canavarısın ilk gün fazla yemekten mide sancıları yaşadım ama yemekten de kendimi alamadım :) bu arada hoş geldin mekanıma beklerim her zaman sevgiler

nilerk dedi ki...

şantiyenin gülü : teşekkürler ama eminim tuzlukları ilk gördüğümüzde ki tepkimizi görseydin o daha hoştu :)))

yaşamsal ganimetler: ahhhh ahhhh bilen nasıl anlıyor :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...