BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

28 Mayıs 2012 Pazartesi

HAFTA SONU (FOTOĞRAFLI ANLATIM :))

Selam Canlar,


Yeni bir haftaya daha başladık hepimiz için hayırlı ve güzeeeel bir hafta olsun inşallah. Üç ayların içinde olduğumuzu tekrar hatırlayalım.


 Hafta sonumuz yine oğlanların kursu ile başladı...(öğretmenlerini güzel dinledikleri için makarnalar ile at yarışı yapmalarına izin verildi )
 Her geleni götürüyoruz haberiniz ola :) Bodrum değirmenler mevki 
 Arkada ki yelkenler tam çıkmamış üzüldüm... 
 Yalıkavak iki tarafta deniz, çok hoş bir görüntü 
 Yalıkavak dodo plajı yakınlarında ne amaçla yapılmış anlamadım ama bir kaç tane daha benzeri vardı ...
 Kaya mezarları ....
 Bitez Yalısı akşam üzeri annem kırmadı poz verdi ...
 Donduma canavarı Asım...
 Waffle canavarı Enes

Meşhur Bitez Dondurmacısı tavsiye ederim gerçek meyvelerden yapıyorlar annem beğendi ise gerçekten güzeldir demektir :)


NİL-ERK 

2 yorum:

Nil dedi ki...

Ama ama ben waffle a bayılırım. Ağzının tadını biliyor Enes. Manzaralar süper.

nilerk dedi ki...

nilhan-küçük mucizem: Ben de bayılıyorum itiraf edeyim o yüzden Enes ne zaman isterse hayır diyemiyoruz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...