BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

31 Mayıs 2012 Perşembe

BU YAZ BİR BEYAZ KOMBİN İSTİYORUM

Selam Canlar,


Annemi dün akşam yolcu ettik .Mersin'in Mut ilçesinde yaşayan ananemin yanına gitti.Kızının gönlünü yaptıktan sonra sıra kendi annesine geldi anlayacağınız.Nasip ise bir sonra ki görüşmemiz eylül de en küçük kardeşimin düğününde olacak.Aslında eşim de annem de yaz tatilinde istersem anneme ya da anneanneme gitmemi yani gezmemi söylüyorlar ancak ben üç çocukla yerimden hiiiiiiç kıpırdamamayı düşünüyorum .Beni ancak kendi evim paklar anlayacağınız :)


Uzun zamandır tamamen beyaz bir kombin giyemiyorum beni tüm çocuklu dostlar anlar beyaz bir pantolon ya da beyaz bir bluz giydiğimde bile mutlaka eve bir şekilde lekeli geliyoruz .Ne dersiniz bu yaz tekrar çok sevdiğim beyaz rengi giymeye cesaret etsem mi :)




Bir de o beyazlar bu güzeller olsa hiç fena olmazdı dimi :)

Beyaz çanta genelde çok basit durur ama şunun asaletine bakar mısınız?


Akşama kızlar toplantımız var inşallah bir aksilik çıkmaz da buluşabiliriz .Yarın sabah doğuma girecek olan arkadaşımız için tek çocuktan ,çift çocuklu hayata geçişini kutlayacağız :) .Bu yüzden, bu akşam tüm çocuklar babaya :) 


A.E.O.


NİL-ERK 

1 yorum:

mihrimah dedi ki...

beyaz benim de en sevdiğim renkler arasında ama çocukla zor tabiiki hayırlısı..ama denemekte fayda var.sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...