BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

7 Mayıs 2012 Pazartesi

R&K (RAHAF & KENZY) DEFİLESİ /SIRA DIŞI OLMAK İSTEYENLERE...

Selam Canlar,


Nasılsınız umarım hafta sonunuz iyi geçmiştir.Benim ki klasik bol koşuşturmaca  bol iş ile geçti.Eşim hafta sonu İstanbul' da idi daha da zor geçti anlayacağınız.Bodrum inanç Otel de pazar sabahı kahvaltısı yaptık detaylar bir sonra ki posta inşallah.Bir de pazar günü esmer undan yaptığım mantı var onu da paylaşacağım yeni mantı bıçağımı ilk defa kullandım.Duymayanlara duyurmayı vazife edindim kendime süper yararlı bir alet :)


Size bir süre önce keşfettiğim tesettürlülere yönelik ürünler tasarlayan bir markayı tanıştırayım.Belki daha önceden de duymuşsunuzdur .Rahaf &kenzy işte bu marka son defilesinin görüntülerini face sayfasından paylaştı
















Bizler için değişik ve cesaret isteyen kıyafetler gibi görünebilir, açıkçası benimde tarzımın dışında  ama arada seviyorum salaş ve otantik kıyafetleri ve  eminim biz bu resimlerden çok güzel uyarlamalar yapabiliriz bakalım ilk hangimizden bu tarz kombinler paylaşılacak :)


Daha fazla ürünlerini görmek istiyorsanız face sayfaları BURADA

NİL-ERK 



1 yorum:

emoş dedi ki...

ben çok beğeniyorum tasarımlarını ama ençok aksesuarları harika.... bir takı tasarımcısı olarak bayıldım takılara çantalara..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...