BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

17 Kasım 2012 Cumartesi

2013 BAHARIN DA KOLAJ MODASI...

Selam Canlar,

Yoğun bir hafta içinden sonra sakin bir hafta sonu geçirmek niyetindeyim .Çocuklara bahçede oynama ,evde film + patlamış mısır,ve okul bahçesine gönderip basketbol oynama gibi faaliyetler  yaptıracağım için hiiiiç dışarıya çıkıp üç çocukla kargaşalı ve yorucu bir gezmeyi bu hafta niyetli değilim.Hepinize gönlünüze göre bir hafta sonu diliyorum...

Ne zamandır yapmadığım bir moda haberi postu olsun bu renkli giyinmeyi seven ben için 2013 baharda çok güzel ama bir o kadar da dikkatli uygulanması gereken bir trend geliyor kolaj resimlere bakınca ne demek istediğimi anlayacaksınız..







resimlerin kaynağı : style.com

Benim şahsi kanaatim kolajı yaparken dikkat çekmek istemediğimiz bölgede yapmamak mesela geniş kalça sıkıntımız varsa üst bedende kolajı uygulamak.Nasıl siz beğendiniz mi?

Son olarak bir bir de hediye duyurusu yaıp postu bitirelim nurşenle kadına dair maisonetta havlu hediye ediyor katılmak isteyen tık tık :)

NİL-ERK



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...