BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

26 Kasım 2012 Pazartesi

ÇİN LOKANTASI DENEYİMİMİZ /HAFTA SONU POSTU

Selam Canlar ,

Geçen hafta o kadar koşuşturduğum için bir noktadan sonra ben bile kendime kızdım özellikle cumartesi akşamı yorgunluktan şiddetli baş ağrısı da başlayınca zorum ne benim otur evinde sen ev hanı mısın çalışma hayatına dönünceye kadar ayaklarını uzatmanın keyfini tadamayacak sın dedim durdum ama bu benim akıllan mama  sebep oldu mu hayır pazar günü oğlanları basket kursuna başlatarak hafta sonlarımı da kilit duruma getirdim demek ki neymiş ben akıllanmamışım :)

Cumartesi aşure yarışması vardı biliyorsunuz daha önceki postlarda bahsetmiştim ve bu benim ilk aşure yapmam olacaktı cuma günü alışverişini yapıp akşam da ilk hazırlıkları yaptım. Sabah çok erken kalkıp bu işte çok tecrübeli olduğunu söyleyen bir ablanın yardımı ile aşuremizi yaptık lezzeti süper oldu ama biz nişasta koymadık doğal olsun diye tabi son anda yapılınca kıvam almadan jürinin karşısına çıktı.Sonuçta dereceye giremedik ama eve döndüğümde dinlenmiş olan kalan aşureyi komşularıma dağıttım çok beğenildi .Yorulmama rağmen memnunum ki aşure yapmayı öğrendim bu sayede ...

 İşte bu aşurenin son hali ...facebook sayfamda pişirdiklerim albümünde paylaşımlarım devam ediyor ...

Aynı akşam hem yorgunum hem de iftar olayına hazırlanamamam sebebi ile eşim sağ olsun arkadaşının mekanına iftara götürdü bizi burası Bodrum Oasis Avm de bulunan Çin lokantası tavsiye ediyorum Bodruma tatile gelirseniz uğrayın derim, hem sahibi bize hangilerin uygun(caiz olma durumu ve damak tadımıza çok ters gelmemesi ) olduğu konularında yardımcı da oldu ...Çocuklar ve eşim bayıldı yiyeceklere ama bana çok baharatlı geldi son olarak ikram ettikleri tatlıya bayıldım bizim lokmaya benziyor ama  içinde meyve parçaları(muz ananas) var ...
Son olarak cumartesi kombinini paylaşıp kaçıyorum...Malum pazartesi günlerden temizlik :)

NİL-ERK



2 yorum:

nabrut fıdıllıoğlu dedi ki...

amam çin restoranına gidip de resim çekmemk olur mu? nabrut merak eder demedin mi :D

nilerk dedi ki...

Nabrut :aslında daha çok fotograf var ama yemek fotosu koymaktan biraz utanıyorum özellikle ben yapmamış dışarıda yemiş isek koymamaya çalışıyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...