BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

20 Kasım 2012 Salı

DUMANLI KIYAFETLER ....

Hadi devam edelim 2013 bahar koleksiyonlarında benim gözüme çarpanlara ;

Açılışı kolaj modası ile yapmıştık  şurada ki post da  şimdi de çok güzel örneklerini Armani de gördüğüm dumanlı, yani gri tonlu kıyafetlere .Ben zaten griyi çok severim bana çok asil gelir doğru kullanıldığında .




 Çok boyutlu kumaşlara devam edeceğiz ....
Gri ile mavi ne kadar da yakışmış birbirine ...

Siz gerçi ne yaptım nerelere gittim postlarını sevip onlara daha fazla yorum bırakıyorsunuz ama bu posta da yorum bırakırsanız sevinirim mesela önümüz de ki günlerde en çok giymeyi istediğiniz renk ne?  Hadi dökülün bakalım sevgili okuyucular :)

NİL-ERK

4 yorum:

emilianata dedi ki...

ben de çok beğendim bunları,bu aralar giri mavi, turkuaz kombinlerine takık durumdayım, gerçi siyahı da çok kullanıyorum:) gri sevdam diye yazı bile yazımıştım:)

Arzu dedi ki...

grinin maviye dönük tonları çok daha ferah görünür.Ben birde gri sarı yı çok tutarım. ayrıca gri çok ara bir renktir morada yakışır kırmızıyada naçizane resim öğretmeni olarak Arzudan sevgiler şekercim.

nilerk dedi ki...

emilianata: evet hatırlıyorum o yazını sanırım yorum da yapmıştım :)

Arzu : Evet aslında gri denince akla kışlık kıyafetler gelse de gri-sarı çok hoş yaz kombini olabilir ne yapmalı yaza böyle bir hazırlık mı yapmalı ? Yorumun için çok teşekkürler benden de sevgiler komşucum :)

hulyaca dedi ki...

GEçen yıldan başlamak kaydıyla ben ne alsam gri ve lacivert ekseninde oluyor. Yukardakilerden de 2 numara bana hoş göründü; umarım kavuşuruz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...