BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

13 Kasım 2012 Salı

HEDİYE DUYURUSU/DİYETTE İKİNCİ GÜN

Selam canlar ,

Öncelikle oğlum için katıldığım güzel bir çekilişin haberini vereyim size ;

SAMSUNG N8005 GALAXY NOTE 10 1 INCI SIYAHI TABLET PC

kazanmak isterseniz buraya tıklamanız yeterli

Dün diyetin ilk günüydü aslında bu kelimeyi sevmiyorum ama yerine koyacak başka bir şey bulamadım dünün raporu şudur efendim :)

Her yemekten önce bir bardak soğuk su içtim daha az yiyebilmek için ne dersiniz gayet başarılı dimi ama bugün sohbet var ve sonrasında da ikram  oluyor nasıl kendimi tutacağım bilmiyorum ev sahibesine de ayıp etmek istemiyorum bakalım yarın anlatırım ne yaptığımı ...(facebook sayfamda ve instagramda nilerk olarak anlık paylaşıyorum resimleri )

Son olarak hoş olmayan bir konu vardı ya hani şu abuk sapık yorumlar meselesi dün yine yapmış eşime gösterdim yorumları dalga geçti sağ olsun beni rahatlatmak için. Üç çocuklu ve tesettürlü bir bayana (kaldı ki koyduğum fotografların tesettüre uymayan hiçbir tarafı yok ) şurada yemek tarifi falan veriyorum o yüzden benim başıma gelmesi çok anlamsız değil mi ?

Neyse eşim bana takma dedi ama çok rahatsız olursan çok kolay bir şekilde tesbit ettirip  yargıya intikal ettirebiliriz dedi .Şimdi daha rahatım anlayacağınız ...

NİL-ERK

4 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba nil blogunu zevkle takip ediyorum diyetinde mutlu sona ulaşırsın inşallah .listeni nereden temin ettiğini sorsam benimde ihtiyacım var ama bi türlü başlayamıyorum belki senin vesilenle ben de başlarım .bide postlarından birinde navigasyon kullandığından bahsetmiştin ben de yeni aldım bu cihazdan kullamayacakmışım gibi geliyo çok karışık geldi demoları izlerken fikirlerini öğrenmek isterim

Unknown dedi ki...

MERHABA ÖNCELİKLE ARANIZA YENİ KATILDIM SİZE SABIRLAR DİLİYORUM DİYETİNİZDE BENDE ÜÇ GÜN OLDUM BAŞLAYALI SAĞLIKLI MUTLU GÜNLER.

nilerk dedi ki...

ADSIZ: HOŞ GELDİN ARAMIZA HER ZAMAN BEKLERİM AMA ŞU SAPIK YÜZÜNDEN BLOĞU ADSIZ YORUMLARA KAPATMAK ZORUNDA KALDIM GOOGLE HESABI AÇARSAN DAHA RAHAT YORUM YAZABİLİRSİN.DİYET LİSTEM HAKKINDA Kİ BİLGİYİ BUGÜN Kİ POST DA YAZDIM :) NAVİGASYON İÇİN DE BEN TELEFONUMA İNDİRDİĞİM İGO PROGRAMINDAN YARARLANIYORUM KULLANMASI GAYET KOLAY UMARIM FAYDALI OLMUŞUMDUR

nilerk dedi ki...

MUTLULUKLAR SOKAGI: SEN DE HOŞ GELDİN HER ZAMAN GEL EMİ :) BEN DE SENE SABIRLAR VE BAŞARILAR DİLİYORUM ARA ARA BİLGİ VER BANA NE DURUMDASIN :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...