BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

28 Şubat 2011 Pazartesi

SİYAH KAZAĞIMA ARKADAŞ GELDİ

Bu benim üçüncü dıy projem oluyor arkadaşlar umarım devamı gelir.
Takip ettiğim gazetede bim mağzasının reklamında gördüm bu babetleri fiyat 9,90 TL
Şeydacığımla gittil aldık birer tane bugün de kısmet oldu benim siyah kazaktan artan malzemelerle süsleyiverdik.

İlk önce modele karar veremedik

en son kazakta yaptığım gibi yapmaya karar verdim.

Silikon tabancasıyla uğraşmak zor işmiş arkadaş.bir parmak gazi oldu ama ben sevdim yeni papuçlarımı



Siz ne dersiniz...
NİLERK

OSCAR SAHİPLERİNİ BULDU

Dün gece oscar 83.Oscar töreni ile ödüller sahiplerini buldu izlemeye niyetlenmiştim ama uyku galip geldi saat 1 de başlayacak kırmızı halıyı bekleyemedim.Sabah da ilk iş kim ne giymiş ona bakmak oldu.SAG da daha şıktı ünlüler yoksa bana mı öyle geldi bilmem.İşte benim beğendiklerim






en iyi kadın başrol oyuncusu natalie portman ın oldu hamilelik ve mor elbisesi gerçekten çok yakışmış ona siz ne dersiniz.
NİLERK

27 Şubat 2011 Pazar

GÖZÜNÜ SEVEYİM TANTUNİ...

Selam herkeslere,
Eşim son iki aydır haftanın 3 -4 gününü Bodrum da geçiriyor.Yani ben geçen sene İstanbul da otururken İzmir'e gidip gelen eşimin yolunu gözlüyordum.Bu sene İzmir de oturuyorum ve Bodrum'a gidip gelen eşimin yolunu gözlüyorum.

Dün akşam uzun zamandır baş başa olamamanın verdiği kopukluğu telafi etmek ve benim o eskiden görmeye alışkın olduğu giyinip süslenmiş bir küççük hanumefendi halimi görebilsin diye :) çocukları babanneye satıp dışarı çıktık.Tabiki de Fenerbahçe maçının bitmesini bekledikten sonra.

Neyse giyindim süslendim bana çok yakıştığını düşündüğüm bakır tonlarda ki makyajımı da yapıp dışarı çıktık.Uzun zamandır meksika yemeklerinini merak etmekteyim.Bu yüzden Tex Mex adında bir mekana gittik.Canlı müzik ,hoş dekarasyon güzel manzara herşey tamam .Tabi İçeri girince ortamda ki tek tesetürlü bayanın ben olduğumu fark ettim.İçeride ki herkes de beni farketti sanırım ya da bana öyle geldi ne biliiim.

Klasik meksika yemeği olan tacoyu tercih ettik ikimizde resimdekine çok benziyordu kendileri
Allahım içindeki et o kadar acı o kadar baharatlı ki ayrıca toco ekmekleri ince ve çıtır cipse benziyor tuzlu da aynı zaman da insanın bir iki ekmek getir kardeşim!! diyesi geliyor garsona...
Sonra eşimle zar zor tacolarımızı yiyip ikimiz de gözünü seveyim tantuninin dedik!!!...


Hoş muhabbet geceden bize kalan oldu....(Bu arada gece için giydiğim ve mekanın fotolarını da eklemek isterdim buraya ama eşim bu fotoğraflama  işini hiç sevmediği için çekemedim...)
NİLERK

25 Şubat 2011 Cuma

SİYAH KAZAK SONUN DA BİTTİ...(DIY)

Daha önce ilk dıy projem postunda başladığım ama malzemenin yetmemesi üzerine yarım kalan siyah kazak sonunda bitti.Düz bir siyah kazak alınır.

Zevkinize göre işlenir.Ev gezmesi modunda bir kazak oldu sanırım bakalım nasıl kombinleyeceğim .












Bu arada ilk bu siyah kazakla birlikte başladığım ve daha önce bitirdiğim krem kazağı da şu şekilde kombinledim
Hoşçakalın
NİLERK

23 Şubat 2011 Çarşamba

MACARON AŞKINA....

Yıllar önce şimdi tam yerini hatırlayamadığım ama Baltalimanına giderken oralarda bir yerde yine adını hatırlamak için kafamı duvarlara vurduğum bir pastahane de tanıştım zati alileriyle üstte incecik çıtır bir tabaka içe doğru yumuşayan en ortada da akışkan bir hal alan kıvam ama kesinlikle marş mellov gibi değil...
Sonra nerde yediysem o aynı lezzeti alamadım...evde denemeye de cesaret edemedim şimdilerde popiletesi baya arttı.En çok fıstıklı franboazlı ve kahveliyi yani sanırım hepsini seviyorum.Bir de Cart dore evde yapabilmemiz için çıkarmış en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum.Deneyen varsa bilgi verirse sevinirim... NİLERK

22 Şubat 2011 Salı

WAFFLE SEVEN VARMI??? DİYE NİYE SORDUM



Geçenlerde waffle seven varmı diyip yorum bırakmanızı istemiştim ya onun sebebi şudurki beni tanıyanlar tahmin etti sanırım.Ben üç çocuk,ev işi sürekli uzaklarda olan koca demiyip bu aralar yine çalışma isteği ile yanıp tutuşuyorum.(deli miyim neyim...)evime yakın bir yerde waffle art  var.Devrettiğini öğrenince çok heveslendim.gidip görüştük istedikleri rakam ve kira yüksek geldi bir haftadır da geçiyorum önünden ara ara pek müşterisi yok o yüzden vazgeçicem sanırım.Ortak da bulmuştum kafa dengi...
Çocuklarla çalıştığım dönem oldu ama iyi bir bakıcım vardı ve iş yerinde gözümün önündeydiler.şimdi yardım eden de olmayacak başkası olsa aklının ucundan bile geçirmez çalışmayı ben de mi öyle yapmalıyım iyice kafam karıştı...
Fikirlerinize açığım blogcanlar....
NİLERK

17 Şubat 2011 Perşembe

WAFFLE SEVEN VARMI???

BU SORUYU NEDEN SORDUM İLERİDE ANLATACAĞIM LÜTFEN BANA SEVİP SEVMEDİĞİNİZİ VE NE SIKLLIKLA TERCİH ETTİĞİNİZİ YAZARMISINIZ?

16 Şubat 2011 Çarşamba

DİKKATLİ OLMAK LAZIM!!!!

Arkadaşlar dün karşılaştığımız iki ilginç olayı sizlerle paylaşmak isterim.
Birincisi yaklaşık bir ay önce ehiletimi kaybettim ki ben öyle kolay kolay bişey kaybetmem bu durum da sanırım benim bızdıkların bi parmağı var .Neyse Kimseye söylemeyin nerdeyse bir aydır ehliyetsiz kullanıyordum arabayı.Dün eşim bana biraz zaman ayırdı da emniyete gidebildim yenisi çıkarmak için.İki ad. fotoğraf istemişlerdi memur bayana uzattım şöyle bir baktı kapalı fotoğraf kabul etmiyoruz dedi anaa dedim kaldım.O kadar saçma ki söyleyecek laf bulamadım.Biraz itiraz edince bu seferde bu resim eski başka getir dedi.Neyse evde o verdiğimden de eski bir fotoğraf vardı onu verdim bu arada emniyetin halkla ilişkiler hattını aradı eşim ve böyle birşeyin imkansız olduğunu söylediler yani itiraz etmesem açık fotoğraf diye tutturacaklar yorum bile yapmıyorum değmez...
İkincisi de kredi kartı ekstrelerini inceliyorduk gelen maillerden world ve axsess üyelik aidatı adında 60 ar tl para kesmiş eşim netten biraz araştırdı ve çağrı merkezini aradı daha bu paranın sebebini sorar sormaz bir dakika deyip beklettiler ve bir dakika bile olmadan siz bizim iyi müşterimizsiniz bu parayı geri iade edeceğiz dedi iki banka da aynı kelimeleri kullandılar sanki ağız birliği yapmış gibi...
Gerçekten uyanık olmak lazım yeni yıla grince daha dikkatli bir bakın ekstrelerinize...
NİLERK

Buda kapak olsun…


Bir süredir benim minik prensesim sindirim problemi yaşıyor.Ayıptır kabız hanım efendi. Zaten miniminnacık vucuduna çok ağır geliyor bu sıkıntı bende doktora götürmek dahil her şeyi yapıyorum bu durumla ilgili ancak o kadar fazla konuşuluyor ki bu konu artık sıkıntı verdiği için kimseye bişey söylemiyordum.Benim böyle sus pus olmam yanlış anlaşıldı sanki durumla ilgilenmiyormuşum gibi suçlanmaya başlayınca tepemin tası attı.Bütün gün evde yalnızız nerden biliyorsunuz neler yaptığımı ya da yapmadığımı.Berra benim üçüncü çocuğum herhalde artık öğrenmişimdir nasıl besleyeceğimi dimi oğlanlarda da ara ara yaşamıştık bu durumu..eşim bi daha mı doktora götürsek diyince tamam dedim Alsancak da bulduğum en pahalı özel doktordan randevu aldım kafamı kızdırdıya oh olsun.
Berrayı güzelce muayene ettikten sonra doktor oturup bir saat konuştuk yedirdiklerimin ve verdiğim ilaçları listeledik.Doktor gayet bilinçli ve doğru bir şekilde beslediğimi devam etmemi bu durumun berra yaşındakilerde oldukça fazla görüldüğünü çünkü çocukların kakasını ayakta yapmalarından dolayı ilk sertleşmede canları acıdığı için korku faktörü giriyor araya ve yapmak istemedikleri ve tuttukları için olayın uzun sürebildiğini anlattı.Sabırlı olmak gerektiğini geçeceğini doğru beslenme ve ilaç takviyesiyle bir süre sonra korkularını yenerek bu durumu atlatacağını söyledi.
Ben her dakika çocuklara şunu yediriyorum,şunu yapıyoruz bunu yapıyoruz diye anlatan annelerden değilim.Zaten günümün çoğu onlarla ilgilenmekle geçiyor bir de eşimle ya da başkalarıyla muhabbet etmem gereken zamanlarda neden tekar yaşadıklarımı anlatarak vakit geçireyim.Kime neyi isbatlamam gerekiyor.Ben yalnız bakıyorum çocuklarıma kimseden destek almadan üç çocuğa bakmak bu zamanda çoğu kişinin harcı değil.Benim de eksiklerim var kimse dört dörtlük olduğunu iddia edemez zaten.
Bakmayın bir doktor tarafından tastiklenmem gerekmesi canımı acıtmadı değil. Çıkışta bu da sana kapak olsun kocacım diyecektim büyüklük bende kalsın dedim.
NİLERK

14 Şubat 2011 Pazartesi

12 Şubat 2011 Cumartesi

BİR DE BU TARAFI DİNLEYİN

Selam Arkadaşlar,
Bu günlerde takip ettiğim bloglardan sevgili assaha, dür-i yekta ve mağdurum da mağdurum çalıştığı iş yerlerin deki patronları ile alakalı yazılar yazdılar.Yazdıklarının hepsine inanıyorum ve haklı da buluyorum  bir de benim hikayemi okumanızı istedim.
Ben babamın mesleği olan tekstile yine babamın isteğiyle girdim zaten çocukluktan itibaren ara ara çalışmıştım onunla.O istedi bende üniversiteyi tektil teknikerlik okudum .Zaten tekstil meslek lisesine gönderdiği için başka bir bölüm kazanmam imkansızdı.
Okul biter bitmez beraber çalışmaya başladık.İlk yıllarda çok ezdi beni ama bu sayede piştim.orta çaplı bir atölye iken ihracat yapan orta halli bir fabrika olduk ve ben her departmanında gece yarılarına kadar çalıştım tabi babamla beraber.
İşler yolun da gitti 100 kişi kadar olduk.Ama hiçbir zaman birkaç ayın maaşları kasamız da durmadı.İnanç gereği gelen ihracat bedellerini herkesin yaptığı gibi faize de yatıramadık.Kaliteyi bozmamak için ne malzemeden ne işçilikten de çalamadık.Şimdi çok bildiğiniz ürünlerine dünya paralar vediğiniz bilindik Türk kot firmaları en zor ve kendi fabrikalarında yapamayacağı modelleri bizde yaptırdı.İspanyanın El corte gibi ünlü mağzalar zincirlerine senelerce çalıştık.
Ancak her geçen gün hükümetin tekstil sektörünü gözden çıkarması ile sigorta primleri,bilmem o vergisi bu vergisi,ihracat yaparken nakliye kadar vergi ve gümrük masrafları çalıştığımız yabancı müşterilerin her geçen gün fiyat kırması ve çok net söylüyorum parayı başka şaibeli yollardan kazanıp da aklamak için tekstil yaparak ucuz ucuz fiyatlar vererek pisayayı öldüren o .....ler yüzünden artık herşey çok zordu.
Birde bunu iç piyasa da mal yaptırıpta zaten aylar sonrasına çek veren o çekleri de ödemeyenler eklenince düşünün biz dürüst çalışan firmaların halini.
Baktık gidişat kötü babama dedim ki imalatı kapatalım müşterilerimiz bize güveniyor fason yaptırıp en azından işçilerin servis,yemek,sigorta dertleriyle uğraşmayalım.Düşününkü 20 senelik işletmemize dışarıdan tabldot yemek bile girmemiştir.Aynı aşçı aynı malzemleri kullanarak evde nasıl yemek yiyorlarsa içleri rahat o şekilde yemiştir.
Babamın da yanlışları vardı tabi.Çok sert bi patrondu.yüzü gülmez en ufak şeye bağırır çağırırdı.İsterdi ki kimse boş durmasın bazen 2 kişinin işini tek kişiye yaptırıdı.O zamanda devreye ben girer tansiyonu ayarlardım.Sabah iş yerini o açar son işçi gitmeden sabahlansa bile evine gitmezdi.Maaşlar önce birkaç gün sonra da daha fazla geçikmeye başlayınca teklifimi yineledim.Ama o hep umutluydu.Düzelecek işçi çıkarmak büyük vebal derdi.
Neyse kaçınılmaz son oldu ve biz elimiz de bir sürü siparişler varken daha makinalarda mal varken işçiler işi bıraktı ve iflas ettik.Zaten yıllarca çalışıp da oturduğu normal bir daireden başka bir şeyi olmayan babam hala borç öder.
Yanlış anlamayın işçiler haksız demiyorum tabiki haklıydılar belki de bu kadar zor şartlarda babam imalatı kapatmayarak en büyük hatayı o yaptı.
Belki sizin şartlarınız bu şekilde değil belki . Sadece bir de bu tarafı dinlemenizi istedim...

11 Şubat 2011 Cuma

EYMEN PAŞAM SEN BİZİ MUTLU ETTİN ALLAH DA SENİ ETSİN

Selam herkese,
Takip ettiğim bloglardan biri olan sevgili eymen paşam oğlumun 3. sınıf da olduğunu ve bu sene iki kere öğretmen değişikliği yapacağımız için ne kadar üzgün olduğumuzu öğrenmiş ve kendisi de üçüncü sınıfları okuttuğu için çok ilgilenmişti bize tam da tatile çıkacakken o koşuşturmanın arasında kendi öğrencileri için hazırlamış olduğu tatil alıştırmalarından gönderdi.Paket benim evden çıkamam yüzünden ancak bu sabah elime geçti.Biz sadece alıştırmaları beklerken  özenle hazırlanmış paketlerden üç meleğime ve bana da hediyeler çıktı.Bizdeki mutluluğu sabah görecektiniz.Oğlum kendi elleriyle hazırlamış olduğu rengarenk alıştırma sayfalarını görünce çok şaşırdı çünkü onun öğretmeni bir kitaptan siyah beyaz ve çok da özensiz çektiği fotokopileri vermişti ona Eymen paşam bütün öğrencileri için kendi eliyle rengarenk ve çok sevimli stikerlar yapıştırarak tatil çalışma sayfaları hazırlamış eşim bile şok oldu Allah her öğrenciye Eymen Paşam gibi öğretmenler nasip etsin ....



NİLERK

10 Şubat 2011 Perşembe

evet dedim cılız sesimle tam 11 yıl üç çocuk önce...

BU YAZIYI GEÇEN PAZAR GÜNÜ YAYINLAYACAKTIM TAM DA EVLİLİK YILDÖNÜMÜZ DE ANCAK O GÜNKÜ YAZIYI GÖRENLER ANLAR Kİ KIRILMIŞ VE KIZGINDIM AMA GEÇTİ ŞİMDİ EEE YAZIYA YAZIK OLMASIN DİMİ KELİMELER KIZAR SONRA BANA!


Geçen gün İstanbul da ki dostlarım hakkında yazı yazmıştım.Sonra hayatımda ki  en önemli ve gerçek dostum hakkın da yazmadığım için büyük vicdan azabı duydum gerçi o benim bu blog da ki yazılarımı okumuyor.Kendimi oyaladığım bir hobi olarak,zaman geçirme aracı olarak bakıyor buraya …
O benim hayatımın ve aklımın en karışık zamanın da dertlerim ve yanlışlarım  ayaklarıma prangalar olmuşken ve yapayalnızken çıktı karşıma en yakınlarım bile anlamamışken yalnızlığımı ve kafamda ki soruları o anladı.Çünkü dinledi anlatmama izin verdi yasaklar koymadan sınırlar çizmeden …
Zaten sevmişmiş beni daha çook önceden ama baktı ki aklım karışık daha da karıştırmamak için  çekti kendini geriye su gibi yolumu bulmama izin verdi sakinleştim ve yüklerimi attım sorularıma cevaplar buldum sonra baktım ki hala yanımda en kötü beni görmüşken hala aşık .Sıcacık oldu içim evet dedim hoş geldin hayatıma iyi ki geldin…
Evet dedim cılız sesimle tam on bir yıl üç çocuk önce…
Başlar çok fırtınalıydı .O birbirine ve yeni hayata alışma, eski alışkanlıkları ve yaşanmışlıkları törpüleme,farklılıkları algılama rüzgarları öyle güçlü esti ki aynı mekanlarda,aynı çatının altında uzaklaştırdı bizi  madden beraberken ruhen farklı köşelerde dövüşen boksörler gibiydik…
Sonra sevgi galip geldi tutkular sakinleşince aslında ne kadar yakıştığını anladık ruhlarımızın. Hayat bizi sınadıkça rötar etsek de koştuk hep bir birimizin yardımına.Acıyınca birimizin canı anladık ki anadan babadan önce o benim yanım da ben onun…
Zor bir insan olan ben, benden daha zor bir adam. Birbirimizin derdi olduk ama o derde müptela olduk …
Her bir yanı kadınlarla çevrili bir aile de büyümüşken bi haber di biz kadınların ne kadar farklı olduğundan. Nelere dikkat edip ne kadar saçma gelse de nelere önem verdiğimizden ,öğrendi on bir sene de anlamadı ama öğrendi.Şimdi lazım oldukça  kullanıyor öğrendiklerini…
Her bir yanı erkeklerden oluşan bir meslekte çalışsam da bi haberdim erkek denen insanın ne menem olduğundan. Öğrendim on bir senede mantığıma yatmasa da öğrendim.Şimdi işime geldikçe kullanıyorum öğrendiklerimi…
Evet başka düşünüyor,başka bakıyor,gazetenin başka bölümlerini okuyor,başka şeylerden zevk alıyoruz belki her Pazar nereye gidelim tartışması yapıyor,belki çocuklar için başka şeyler istiyoruz,damak zevkimiz bile başka sanırım tüm bu başkalar çekici geliyor.Çünkü ben bu evde bir ben daha olsun istemezdim.Bu sayede sıkılmadan,benliklerimizi kaybetmeden  biz olmayı başarabiliyoruz…

NİLERK

9 Şubat 2011 Çarşamba

GECE YARISI TATLI KRİZİM TUTUNCA!!

Dün gece ara da bir tutan tatlı krizim yine beni ziyarete geldi .Yakınlarda öyle gidip bi koşu tatlı alabileceğimiz bir yer ve bu kadar nazı çekecek bir erkekte olmadığından dolabı şöyle bi karıştırdım .Her zaman olan çikolata stoğumdan uzun zaman önce vazgeçmiştim ki her fırsatta gidip yemiyeyim diye...Geçenler de yaptığım krema dolgulu milföylerden boş olarak iki tane kalmıştı.yarım pakette çiğ krema vardı dolapta düşünmeye başladım nasıl bir konfigirasyon çıkar bundan diye .Sonuçta milföylerin üzerine pudra şekeri serpip kremayıda çırptım  o kadar acele ettimki kıvam almasını bile beklemedim.kremanın üstüne yarım dilim ananas onun üstüne de böğürtlen reçeli .Görüntü çok tatminkar olmasada lezzeti gerçekten tam benlik oldu ...

NİLERK

8 Şubat 2011 Salı

2.DIY PROJEM/KADİFE KUTU VE KALEMLİK

Evet uzun zamandır yatak odama kadife takı kutusu ve rujlarım için kalemlik tarzı bişey yapmak istemekteydim malzemesini geçenlerde gittiğimiz Kemeraltı Gezisinde almıştım eniştemden de silikon tabancasını alınca dün yapmaya fırsat buldum ilk olarak reklam da yapayım kahve delisi ben türk kahvesinde mehmet efendi tek tercihim onun kutusunu sonrada eşimin parfüm kutusunu bordo kadife kumaşla kapladım...


siyah kadife kurdele ile kontur yaptım
tüğlü boşlarda tam istediğim renkte oldu ama benim şu aceleciğim diy projelerimde mücade etmem gereken en önemli mesele çünkü biraz daha sabır gösterseydim sanırım sonuçtan daha memnun kalacaktım neyse zaten loş bir havası olan yatak odamda kusurlar pekte belli olmayacak sanırım bir daha ki sefere daha titiz ve daha sabırlı çalışacağıma kendime söz verdim...Sizce nasıl olmuşlar...
NİLERK

IFW(İSTANBUL FASİON WEEK)PART 3

Sıra da Günseli Türkay




Mehtap Elaidi





Nejla Güvenç


Özgür Masur


Evet benim seçtiklerim bu kadar bakalım hangi ünlülerin üstünde göreceğiz kışa....
nilerk

IFW(İSTANBUL FASİON WEEK)PART 2

Geçikmeli de olsa İşte ifw den diğer beuendiklerim
Özlem Kaya




Aslı Güler

Gamze Saraçoğulu



Gül Ağış



Jale Hürdoğan

Fotoğraflar vogue tr den alınmıştır.

NİLERK
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...