BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

17 Ocak 2011 Pazartesi

2011 GOLDEN GLOBE (ALTIN KÜRE) KİM NE GİYDİ....

Bugün 68. altın küre ödülleri  Bevirly Hills de düzenlenen görkemli törende sahiplerini buldu... Beni kim ödül aldı dan çok kim ne giydi ilgilendirdiği için hemen kırmızı halı fotoğrafalrını taradım işte örnekler:

Angelia Jolie ve Brad Pitt ikilisi tercihlerini Versacce den yana kullanmışlar Angelina nın elbisesinin rengi bence muhteşem şu hali ile testtüre ne kadar uygun değilmi ama sırtını dönmesin çünkü elbisenin sırtı komple açık:)

 Anne Hattaway kensini çok beyenirim zati Armani giyenlerden parıltısı ve nude tonlarda oluşu çok hoş.Bildiğim kadarıyla onu rachel zoe project in racheli giydiriyor profesyonel el değdiği belli değilmi?
Carrie Underwood parıltılı ve hoş kesimli Badgley Michka tercih etmiş ben bayıldım

Emma Stone pudra rengi bir Calvin Klein giymiş


Eva Longoria riske girmeyip siyah giyenlerden tasarım Zac Posen e ait

Gecenin en rüküş kadını bence Hale Berry o zaten genelde kıyafet seçiminde yanılan biri ama bu hangi devre ait olduğu belli olmayan kıyafet tamamen yanlış seçim....

İşte bir rüküş daha Helena Bonham kıyafeti de beyenmedim bide iki ayrı renk ayakkabı giymesinide ilgi çekmek istemiş sanırım

Jane Fonda ben beyendim hem yaşına uygun hem modern.

Jenifer Lopezbeyaz tercih etmiş Zuhair Murad tasarımı

Julia Stiles siyah tercih edenlerden elbisenin kesimini beyendim


Juliana Marguies iki renkli elbisesi Saint lourent imzalı



Mandy More kıyafetin rengi ve kesimini beyendim tenine çok uymuş



Scarlet Johenson

Gecede fazlaca parıltılı kumaşlar ve nude tonları hüküm sürmüş birkaç kişinin uzun kol tercih etmesi de güzel olmuş..Bu yıl abiye kıyafete ihtiyacınız olucaksa burdan hoş fikirler çıkar diyorum ben ......
nilerk

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...