BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

14 Ocak 2011 Cuma

KISA KISA

Selam dostlar,
Hala kızımın hastalığı ile uğraşmaktayım bu sabah itibari ile dördüncü iğnesini oldu ama sanırım yakında bir kalp spazmı geçireceğim onun ağlamalarına dayanamıyorum..Yine de tedbir olarak bugün başka bir doktora daha götüreceğim Bir arkadaşım bana İbrahim Saraçoğlu nun http://www.saracoglu.at/bolum.php?name=bitkiler&hid=keciboynuzu keçiboynuzu kürünü tavsiye etti yapanlar çok dua ediyormu Saraçoğluna onuda deneyeceğim inşallah içer benim nazlı kızım.

Bu arada şehirfırsatı.com u biliyorsunuzdur ordan ilk alışverimi yaptım İzmir de bir spa merkezi var ofuro adında ben zaten birazda utanarak söylüyorum spa düşkünü bir kadınım imkanım olsa hiç çıkmam oralardan başak burcu olmamdan mı kaynaklanıyor yoksa şımartılmak her kadınınmı hoşuna gider çözemedim daha neyse şehirfırsatında % 50 indirim vardı dayanamadım 2 bilet aldım biri bana biride inşaaaaallah sömestırda yanıma gelecek kızkardeşime inşallah beyeniriz görmeden almak deli işi biraz ama bakalım nasip dedim .Gittikten sonra yazarım yine.
Son olarak yarın bizim ailenin karakızanı ,kazandibimiz yani en küçük gardaşım yarın askere gidiyor inanamıyorum bu çocuğun altını bezlediğimi hatırlıyorum aramızda tam 12 yaş var beyefendi büyüdü sözlendi ve askere gidiyor Ve ben yanında yooooookum ühüh ühü .Şimdi onu şerefine büyük teyzem ve bizim takım akşama birsürü hazırlık yapıyormuş orada olmayı ne çok isterdim fotoğraflarını istedim inşallah güzel güzel çekerlerde bende gitmiş kadar olurum....
şimdilik byeeee

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...