BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

13 Ocak 2011 Perşembe

RABİA YALÇIN VE R4 MARKASI

Selam dostlar biliyorsunuz kızm hasta o yüzden 2011 yaz modası dosyası biraz daha bekleyecek...
Rabia Yalçın'ı belki duşmuşluğunuz vardır kendisi tesettürlü bir bayan ve 2008 newyork moda haftasında yenilikçi tasarımcı ödülünü almış başarılı bir tasarımcı .R4 adında hazır giyim mağzasıda var ilgilenenler için Bağdat caddesi Erenköyde ben şöyle bir kolleksiyonunu inceledim eğer nete koydukları son kolleksiyonu ise cık diyorum olmamış şahsi fikrim tabi İstanbula gidince bide mağzasına uğramayı çok isterim çünkü kendiside tesettürlü olduğu için baya umutlanmıştım hem tesettüre uyacak,hemde zevkimizi ortaya çıkacak ürünler olur diye yada ben araştırmamı iyi yapamadım bilemiyorum bunu mağzasına gidince daha iyi anlayacağım...
(fotoğraf yenişafak gazetesinden)
nilerk

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...