BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

6 Ocak 2011 Perşembe

İZMİRDE BEN OLMAK......

Birkaç ay önce taşındım İzmir'e beni tanıyanlar ne kadar gönülsüz geldiğimi bilirler.  Değişiklikler her zaman korkutur insanı ama ailemden,arkadaşlarımdan özelliklede çok sevdiğim İstanbul'dan uzaklaşma fikri büsbütün karabasan olmuştu üzerime ve tüm önyargılarımla geldim bu şehre....
Öğrenciliğimi burada geçirmeme rağmen İzmir bana soğuk ve mesafeli gelmiştir. Haksızlık ediyorum belki de iklimi sıcak bu şehre. Muhafazakâr olan ben İzmir’de büsbütün yabancı kalıyorum... İstanbul’un boğazını, halicini, tepelerini ve tepelerdeki cami siluetlerini, sürekli bir yere yetişebilme telaşını, kalabalığın içinde kaybolabilinirliğini,sabah namazına Eyüp’e gidebilmeyi,sıkça gezemesem bile gezecek çok yer olması ihtimalini bile özlüyorum...
Allahtan ki denizi var İzmir’in. Denizi seyretmek her zaman beni rahatlatır kordona gidiyorum bu yüzden ama ilk park yeri sorunu sonra nezih içkisiz bir mekan arama sıkıntısı ve insanların yolunu mu kaybetmiş der gibi bana bakması keyfimi fena kaçırıyor...
Sonra vitrin bakma eğlencemi yapmak istiyorum ama nerdeee mağazaların sıra sıra olduğu caddeler varda daha ben mi keşfedemedim ....
Velhasıl zorlanıyorum İzmir’de ben olabilmeyi
ARIYORUM İZMİR DE:
Denize sıfır çay bahçesi, tahta sandalyeli
Püfür püfür esen bir tepede park
Kahve ve muhabbet seven dostlar
İçki kokmayan şık restaurant.......vs..


ŞİMDİLİK BULDUKLARIM:


ASANSÖR

KORDON

AGORA-FORM(İkisinde de mescit yok halbuki mecburi)

Aradıklarımı bulmama yardım edecek olan var mı acep önerilerinizi bekliyorum
sevgilerle....

4 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de 4 yıldır buradayım ve aynı sıkıntı bende de var canım. kahve ve sohbet için kemeraltındaki kızlarağası hanının ordaki kahvecileri(özellikle Ömer Ustayı) tavsiye edebilirim. Denize sıfır,nezih ve şık restaurant olarak bildiğim Şirincan var.Biliyorsundur belki, Konak'tan kalkan 8 nolu eshot geçer önünden.

nilerk dedi ki...

tavsiyen için çok teşekkürler zaten kemeraltını çok merak ediyorum haftaya keşfe gitmeyi düşünüyorum....

hanife dedi ki...

yorumum geçmi oldu bilmiyorum ama doğma büyüme İzmirli olarak içkisiz mekanların özlemini çok çekiyoruz burada..
Arkadaşımın dediği gibi Şirincan var yemek fiyatları çok uçuk olmasada biraz yüksek ama deyiyor doğrusu..

nilerk dedi ki...

Hanife : merhabalar ,eski postlarımın okunuyor olması ne mutlu etti.Tam bir yıl kaldım İzmir de ama ben olamadım maalesef ve alışamadım zaten rabbim nasip etti şu an Bodrum da yaşıyoruz daha mutluyuz inan ki tamam mutahasıp aileler için daha zor Bodrum ama daha sıcak insanlarla karşılaştırdı rabbim .Bodrumda ki postlarıma da beklerim.sevgiler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...