BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

24 Ocak 2011 Pazartesi

DÜNÜN SIPASI BÜGÜN SPADAN GELDİ :))

Ananem biz küçükken yaramazlık yaptığımızda sizi sıpalar siziiii diye azarlardı bizi ,zaten bu onun ağzından duyup duyabileceğiniz en kötü kelimeydi.Şimdide onu çok arayamadığım yüzünden azarlar beni ve sonuna kadar da haklıdır.....Annanesinin iki sıpası bugün spa kaçamağı yaptı..
Bugün kız kardeşimle son güzümüz olduğundan ve akşama onu yolcu edeceğimden (hüüüü höngürr hüüüü) eşim sağ olsun bi kıyak daha yaptı bize yarım günlük de olsa bızdıkları halaya götürdü..
Daha önce bahsetmiştim şehir fırsatlarından İzmir’de keşfettiğim ofuro spa için 2 kişilik % 50 indirim aldım diye sabah 10 dan öğleden sonra 4 e kadar bayanlar kullanıyor. Bizim saat ikiye kadar iznimiz olduğundan sabah tam 10 da oradaydık ve ilk müşteriler olarak girdik içeriye. Biz zati su kuşu olduğumuzdan direkt havuzda aldık soluğu havuz beklediğimden biraz küçüktü ama diğer her şey mükemmeldi. Ben İstanbul  Florya da buna benzer bir yere sık sık giderdim İzmir’de bayanlara özel bir yer bulabileceğimi hiç sanmıyordum ama beklediğimden iyi çıktı yani gönül rahatlığı ile tavsiye ederim… Sauna, fin hamamı, Japon hamamı hepiciği var. Evet utanarak söylüyorum şımarmayı seviyorum .Ofuro spa Gaziemir’de .İsteyen sporda yapabiliyor belli saatlerde plates hocaları var .Giriş ücreti de 30 TL.
Kardeşimle son günümüzü böyle değerlendirebildiğimiz için mutluyum. Bakalım bir daha ne zaman nasip olur.
nilerk
bu adresten inceleyebilirsiniz. http://www.ofuro-spa.com/


 

1 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

hmm çok hoşmuş. arada bir şımarmak lazım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...