BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

9 Ocak 2011 Pazar

NE GİYDİM

Selamlar,



Bugün İzmir' de hava güneşliydi uzun zanandır da pazar kahvaltısı için dışarı çıkmıyorduk. Fırsat bilip çıkalım dedik. Ancak İzmirde yeni olduğumuz için fazla yer bilmiyoruz ya nasip dedik İnciraltına doğru yola çıktık. Biraz dolaştıktan sonra ahşap yapısıyla dikkat çeken mandalin altı diye bir yere girdik. İlginç bir mekan gerçektende mandalin bahçesinin ortasına yapılmış. Açık ve kapalı alanı var. Biz kapalı alanda oturduk tahta masaları içeride kalmış. 2 nandalin ağacı ben beyendim lezzetlerde iyiydi,servis biraz yavaş bide fiyatlar biraz yüksek geldi ama genel olarak memnun ayrıldık...



Gelelim ne giydiğime şal desenli mango elbisem,kot yeleğim(ispanyol müşterimden bana hatıra) ona uysun diye o mavi tonlarındaki şalım ve sanırım 5 sene önce aldığım dolgu topuk acı kahve çizmelerim ve stradivaryustan çok uygun fiyata aldığım taba çapraz askılı çanta biraz hipi bir havamı olmuş ne.......

nilerk

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...