BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

31 Ocak 2011 Pazartesi

VEEE SONUNDA BENDE DIY(do it yourself) LADIM /BAK NE YAPTIM

 Şu blog sayesinde bakalım daha ne uğraşlarım olacak ne zamandır diyordum şu dikiş işine bende başlayacağım diye İstanbul'dan dikiş makinemi bile istedim annemlerden eşim hala ordaL gelirken getirecek inşallah...
Ama bir yerden başlamam gerek dedim ve iki tane düz kazağı işlemeye karar verdim. İzmir de kemeraltı diye bir yer var aksesuarcılar çok bol geçen gün görümcemle gittik ve bana onların yerlerini öğretti ve aklımdaki tasarıma uygun malzemeler bulabildim. Dönüşte de tiffany den bir krem bir siyah düz kazak aldık yumuşacık çok güzel işte onları şu şekilde işledim :







Siyah malzemem yetmediğinden daha bitmedi ama dayanamadım yine de göstereyim dedim.Yakanın tamamını döneceğim o aksesuarlarla  bitince yine gösteririm nasıl olmuş sizce ???
nilerk

9 yorum:

Adsız dedi ki...

canım çok güzel olmuş kazaklar..eline emeğine sağlık...bence siyah kazak bu haliyle çok güzel devamını etirmene gerek bile yok aslında..farklı bi havası olmuş..hiç yarım kalmış gibi değil..

ѕєℓєη dedi ki...

merhaba:)
izmir kemer altı çok güzeldir izmire ne zaman gitsem uğramadan geçmem elinize sağlık işlemeler çok hoş olmuş ama krem renkli olan kazağı daha çok beğendim.(Bende M beden giyiniyorum:))

rebeltakipte dedi ki...

çok hoş olmuş,düz siyah bir kazak almıştım bende geçenlerde,acaba bende mi şu diy projelerinden uygulayıp hareketlendirsem,yapabilirmiyim bilmiyorum :))

Unknown dedi ki...

insanın kendinin yaptığını bilerek giymesi daha keyifli."baaaaakkk bunu ben yaptım "der hava atarsın ellerine sağlık:)

nilerk dedi ki...

eymen paşam:güzel yorumların için teşekkürler

pembe:izleyicilerim arasına hoş geldin ne iyi ettin m beden iyidir:)

realtakipte:gerçekten tavsiye ederim bence yapabilirsin benim elimede iğne hiç yakışmıyor ama azimliyim dikişede başlayacağım

sezobigo:hoşgeldin sefalar verdin güzel yorumun için sağol

çeşnici Handan dedi ki...

Çok güzel ve şık olmuşlar.Özellikle siyahı çok beğendim üstelik yarım gibi durmuyor sanki modeli öyleymiş gibi duruyor ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş eline sağlık :) Leoparlıya bayıldım :)

Adsız dedi ki...

Kuzucumm maşallah ellerine sağlık döktürmüşsün vallahi krem süper çok kokoş;) elf

rengarenkli dedi ki...

çok güzel olmuş. bayıldım. güle güle kullan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...