BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

10 Ocak 2011 Pazartesi

ARTIK VAKTİ GELMİŞTİR 2011 YAZ MODASINDAN İLK İPUÇLARI/2

Geçen yazıda fendi yi irdelemiştik yabancı tasarımcılardan devam ediyorum


bu iki model caroline Herrera kendisine bayılırım zaten,ne kadar feminen kesimler değilmi leopar desen kıyafetin tamamında olmasına rağmen itici olmamış (daha önce ben leoparı aksesurlarda yada kıyafetin bir kısmında beyendiğimi belirtmiştim)

bu da caroline Herrera altın trendi kıştan yaza geçiyor demekki ......




son üç foto vivienne westwood .İlk fotodaki kemerin bağlanış şekli son zamanlarda çok moda,sondaki resimde parça pinçik edilmiş bir kumaş bunu birkaç tasarımcıda daha gördüğümü hatırlıyorum bulursam nerde gördüğümü bildiririm sonra
hoşçakalın
nilerk

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...