BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

11 Ocak 2011 Salı

GEÇ KALMIŞ YAZI UGG MODASI

Kış yüzünü gösterdiya ugg lar piyasaya döküldü.Gerçi bazıları kışın gelmesini beklemeden ugg larını görücüye çıkarttılar ama itiraf edin baharın ılık sıcaklığında ayaklarda pofuduk pofuduk komik bir görüntü olmadımı yani...
Neyse ben ugg ları bir türlü sevemeyenlerdenim zaten adamlar bilerek uggly (çirkin)den esinlenerek koymuşlar ama dünyanın parasını götürdüler hem kendileri hemde imitasyoncuları taklitleri zibil gibi heryerde.....internet sitesinden bulamadım Turkiye'de kimin sattığını
merak edene:
http://www.uggaustralia.com/
internet sitesi
Ben dünya para verip almam ama sevenleri için birkaç model (resimler kendi sitesinden)



nilerk

2 yorum:

Dokuztepe dedi ki...

ben de vermem o kadar para:))ama modeller güzelmiş, sağol canım..:))

nilerk dedi ki...

sağol dokuztepe enson resimdekiler komple pul kaplanmış ugg kokoş versiyonu yani...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...