BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

14 Ocak 2011 Cuma

2011 YAZ DA GUCCİ

2011 yaz defile görüntülerine devam ediyorum sıradaki marka efsanevi GUCCI









































Örneklerden de anlaşılacağı üzere gucci yine sanatını konuşturmuş değişik dokulu kumaşlar sıkça kullanılmış.kış renkleri yaza yavaş bşr geçiş yapmış sanki kemer detayları diğer tasarımlarda da sıkça karşılaştığımız gibi en az kıyafet kadar üzerinde çalışılmış ve dikkatleri çekiyor .Hayvansal dokular yine karşımızda aksesuarlarda sıkça kendini gösterniş leopar yerini yılan zebra ve timsaha bırakıyor bence....püskül konusunda emin değilim diğer markalara tekrar göz atacağım.....
nilerk

2 yorum:

YAŞAMSAL GANİMETLER dedi ki...

selam nilerk ben geldim hoş geldim=)başak kadınlarını severim=)kızın için geçmiş olsun=(ziyaretine sık sık gelicem=)hoşçakal=)amma gülmüşüm heee....

nilerk dedi ki...

yasamsal ganimetler evet hoşgeldin sık sık beklerim bende sana uğrarım görüşürüüüüüz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...