BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

6 Ocak 2011 Perşembe

YENİ YIL LİSTESİ

Klasik geyik vardır ya her yılbaşında o yıla ait planlar yapılır. Şuraya gidicem, şunları alıcam, şu kitapları okuyacağım... vs. bende yakın zamanda böyle bir plan yaptım. Tam tutturamasakta önümüze hedefler koymanın kişiyi motive edeceğine ve rehavetten kurtaracağına inanıyorum.....
Gerçi benim gibi başak burcu olup ta aşırı detaycı bir insandan da bu beklenir. İsterseniz bunu beraber de yapabiliriz. Bu planların öyle Amerika’ya gideceğim, paraşütle atlayacağım, film çekeceğim gibi marjinal olmasına da gerek yok. Ulaşılabilir hedefler olması bir sonraki yıl moralinizi düzeltecektir. Yeni yıl planlarınızı yazın belki bana ve başkalarına ilham vermiş olursunuz. Ne dersiniz hayat plan yapılarak mı yaşanmalı yoksa (gerçi ben ne kadar plan yapılsa da kader ve nasibe sonuna kadar inanıyorum.) zamanın getirdiklerine göre mi yorumlanmalı ........




Benim yeni yıl planlarımdan bazıları.....*bloğumu daha da geliştirip en az 50 izleyiciye kavuşmak :)
*yılın ikinci yarısında İspanyolca kursuna başlamak ( olaaaa)
*artık vaktinin geldiğine inanıyorum hayalimdeki eteği dikmek
*yeni başladığım muffen (top kek)merakımı daha da geliştirmek size de resimlerini göstermek
*kuzuların sessizliğini izlemek
*Şah ve Sultan (İskender Pala), Firarperest (Elif Şafak)  okumak.


hoşçakalın....

2 yorum:

adiloş dedi ki...

benimd eyeni yıla dair planlarım var yapabilir miyim bilmem ama şunlar
-ödüllü bir hikaye yarışmasına hikayemle katılmak istiyorum ve tabiki kazanmak istiyorum
-fit olabilmek için düzenli periyotlarda spor yapmak istiyorum ve en ucuz yardımcı yöntemleri de kullanabilirim tabi
-bir sonraki maddeyi gerçekleştirmeden bol bol gezmek istiyorum izmire gitmek önceliğim tabi
-iş hayatına geri dönmek için girişimcilik eğitimi almak istiyorum
-kuran eğitimi almak istiyorum
-umreye gitmek istiyorum
-önce çocuklarımla beraber sonra onları bırakarak eşimle yalnız başına tatil yapmak istiyorum
-mesnevi okumak istiyorum
-madden toparlandıktan sonra kızımı spor ya da dans okullarına göndermek istiyorum
ben de çok mu şey istiyorum ne?

nilerk dedi ki...

Adaletçim umarım hepsini yapabilirsin özellikle de izmire gelme işine ayrıca sevinirim öpüyorummmm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...