BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

21 Ocak 2011 Cuma

ÇOCUKLARI BİR BIRAKTIK......

Selamlaaaar ,

Dedim ya kız kardeşim gelecek diye .Şükür geldi,aramızda 10 yaş olmasına rağmen çok iyi anlaşırız.Süperdir o ,resmen hayatıma renk gelir o yanımda olunca.Sabah erkenden çocukları babaanneye postaladık babası aracılıyla.Bu sık sık yapabildiğim bir şey olmadığından her anı dolu dolu geçsin istedim günümüzün.Önce Kemeraltını keşfe çıktık.Burası İstanbul'un Mahmutpaşasına benzer ama daha küçüğü tahmin edeceğiniz üzere ben daha çok kumaş ve süsleme için kullanabileceğim aksesuarları alacağım yerler tespit etmeye çalıştım.Malum dikiş dikmeye başlayacağım ya inşallah...her  çeşit ürünün toptan ve perakende satışı var  akla gelen.Resimler oradan biri kuyumcuların olduğu bir çarşı diğeride toptan kıyafet satan bir kapalıçarşı. Eşarppark diye bir mağazadan bej tonlarında bir şal aldım yakında kombinle gösteririm size.
Sonra konak sahiline indik biraz dolaştık Mimar Kemallettin Moda Merkezi diye bir cadde var orayı gezdik çok merak ediyordum tabelasını birkaç kere görmüştüm ama tam bir hayal kırıklığı oldu bende .Daha çok tasarım ürünleri görebileceğim mağazalar hayal etmiştim ama çok uzak çıktı bu hayalime.Sonra bizim İzmir de üniversite okuyan bir kuzenimiz var onunla buluşmak için göztepe sahiline gittik .Siesta diye bir cafede oturduk inanın yaş ortalamasının  çok üstündeydim hep üniversiteli gençlik takılıyordu ...Ocak ayı olmasına rağmen dışarıda oturduk buda İzmirin hoşluğu...
Sonra tekrar Alcancağa gittik Kıbrıs şehitleri caddesini turladık çok ilginç bir protesto grubuyla karşılaştık bence çok güzeldi.





Tebrik etmek lazım özellikle kafeste olana saatlerce çok küçük hareketler yaparak orda duruyor. müzik eşiliğinde gayet medeni bir protestoydu. Hayat pahalılığını ve sağlıkla alakalı şeyleri sanırım çok yaklaşamadığımdan yazılarını okuyamadım.
Neyse devamını sonra yazıcam çünkü akşama misfirim var kulak çorbası yapıyoruz onu da gösteririm sonra Hoşçakalın....
nilerk

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...