BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

17 Ocak 2011 Pazartesi

NE PİŞİRDİM/ ÇİKOLATA SOSLU KEK

Yarın kardeşim ve çekirdek ailesi inşallaaaah akşama bendeler yemekten sonrası için ağlayan pasta taklidi şu keki yaptım :



Keki için:
3 yumurta
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı şeker
Damla çikolata
Kakao
Kabartma tozu (ben 2 paket kullanıyorum)
3 su bardağı un
Keki çırp, yağlanmış kalıba dök,170 derecede yarım saat fırınla çıkınca yarım su bardağı süt ile ıslat, soğumaya bırak
1 paket krem şantiyi çırp
1 paket çikolata sosunu tarifine göre pişir.
kek soyunca kremşantiyi yay çikolata sosunu da çırparak soğut(kaymaklanmasın)krem şantinin üstüne yay. Son olarak hindistan cevizi ile süsleyebilirsin
Afiyet olsun
nilerk

3 yorum:

yemyeşildeniz dedi ki...

çook güzel gözüküyor. ellerine sağlık.

Dokuztepe dedi ki...

çok enfes görünüyor bu, canım çekti şimdi:)) ellerine sağlık canım.

Asahhara dedi ki...

Ay ne güzel görünüyor böyle. Ellerine sağlık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...