BODRUM'DAN ÜÇ ÇOCUKLU BİLDİRİYORUM

8 Ocak 2011 Cumartesi

NE GİYDİM


Selam bugün cumartesi ,bizim cumartesi ritüelimiz çocukları eğlence merkezine götürmek ki malum pazarı kendimize ayırdığımızda mırın kırın etmesinler o yüzden rahat bir şeyler giymem gerek uzun zamandır siyah pantolon eteğimin(resimde etek gibi gözüküyor ama pantolon süetimsi bir kumaştan) üstüne kombin yapabileceğim kahveli bir parça arıyordum,indirimler başladığı için ilk fırsat yakaladığımda hızlı bir mağazalar turu yaptım ve resimdeki bluzu mango da buldum,hayret  kış koleksiyonunun tamamını nerdeyse ezbere biliyorum ama bu bluzu internet sitesi dahil görmemiştim üzerindeki desenler farklı dokulardaki kumaşlardan aplike yapılmış  ben çok beğendim sizce nasıl olmuş???
nilerk

7 yorum:

serap dedi ki...

Öncelikle merhaba, bluzuda kombinide çok beğendim bu tarz bluzlar bu yıl çok moda tarzın abartıya kaçmışlarına daha çok rastlıyorum aslında, bugün mağaza mağaza dolaştım bende pek bir şey bulamadım gerçi ne aradığımıda bilmiyordum bir çok şeye uysun hem spor olsun siyah kumaşla giyildiğinde şıkta olsun dedim ve rast gelmedi diyelim ama bluzunuz tam aradığım türden çok beğendim güle güle giyin sevgiler...

nilerk dedi ki...

serapçım,yorumun için sağol bluz dediğim gibi mangodan fiyatıda 25 tl idi umarım sende aradığını bulabilirisin hoşçakal

adiloş dedi ki...

gerçekten çok hoş olmuş...bu arada kilo aldım dedin ama ben bişiy göremedim

nilerk dedi ki...

sağol canım ,biliyorsun benim kilolar çok sinsi belli etmeden etmeden geliyor

Unknown dedi ki...

çokk beğendim, hem bluzu hem de içindeki seni :)

sk79 dedi ki...

Çok marifetlisin her konuda maşallah:)beğendim:)

nilerk dedi ki...

teşekkür ederim sk79 her zaman beklerim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...